BeautyMAG

NIOXIN® NE DEZVĂLUIE NOUA SA IMAGINE ȘI PARTENERIATUL GLOBAL CU DERMATOLOGI

Pinterest LinkedIn Tumblr

Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un mai bogat și mai des, ne dezvăluie noua sa imagine. O nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania „Got 30 Days?”

Nioxin®, marca profesională nr. 1¹ pentru părul mai gros și mai plin² a introdus o nouă
identitate de brand, un look freshpe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de
vânzare și comunicare, care este prezent de acum în România.

NIOXIN® NE DEZVĂLUIE NOUA SA IMAGINE

Nioxin, un brand construit pe o puternică moștenire de cercetare științifică în identificarea
de soluții pentru scalpul sensibil și căderea părului, vine acum să anunțe parteneriatul său
global cu reputatul cercetător dermatolog, Dr. Jenny Liu. Scopul acestei alianțe? Să educe și
să propună soluții profesionale pentru consumatorii preocupați de îngrijirea sănătății
scalpului și părului.

O noua formula Nioxin

Dr. Liu este pasionată de îngrijirea stării de bine a pielii și părului, în special la persoanele
care se luptă cu căderea lui, chestiune pe care o vede des în activitatea sa profesională.
„Sunt absolut încântată să lucrez cu Nioxin®, un brand pe care îl recomand de ani de zile
(încă din timpul rezidențiatului) pacienților care se confruntă cu subțierea și căderea
părului;, a spus Dr. Liu. „Cu abordarea inovatoare a Nioxin® și dedicarea față de excelența
scalpului și a părului, sunt foarte încântată să ajut mai mulți oameni să se bucure de cele mai
bune viitoare zile ale părului lor.;

Campania  „Got 30 Days?”

Nioxin® a lansat totodată o nouă campanie de marketing globală, „Got 30 Days?;/ Ai 30 de
zile?”, cu primul său mesaj de brand „Nioxin® crește ™;. Campania prezintă top kituri,
accetuând ideea că se pot întâmpla multe în 30 de zile, iar părul mai gros și mai plin este
unul dintre ele. Campania digitală arată progresul și bucuria pe care consumatorii leexperimentează cu un păr mai plin, mai bogat și mai dens în doar 30 de zile, dovedind că într-adevăr „Nioxin® crește rezultate™/Nioxin® Grows Results;.

Nioxin ne dezvaluie noua sa imagine si noul sau look

„Look-ul reîmprospătat al brandului reprezintă bucuria care vine odată cu realizarea că poți
avea un păr mai bogat și mai plin", a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care
Brands, Wella Company. „În doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la rădăcina problemei pentru
rezultate pe care consumatorii le pot vedea și simți."

Pentru mai multe informații și de unde să cumpărați Nioxin®, vă rugăm să vizitați
https://nioxin.professionalbrands.ro/sau să vă alăturați conversației pe Instagram, Facebook
și Tiktok @Nioxin.

Lasă un răspuns

Pin It