BeautyMAG

OPI anunță gama NOUĂ și îmbunătățită Infinite Shine® cu tehnologia Pre-Cured Gel

Pinterest LinkedIn Tumblr

OPI anunță gama NOUĂ și îmbunătățită Infinite Shine® cu tehnologia Pre-Cured Gel: 70 de nuanțe rezistente precum cele obținute cu gel, dar păstrând și avantajul de a putea fi înlăturate ușor, fără pericol pentru unghii . OPI lansează o nouă formulă Infinite Shine cu o rețetă inovatoare, total îmbunătățită.

 

Ei bine, noul Infinite Shine este umitor: are o durabilitate uimitoare și ni se dezvăluie în 70 de noi nuanțe, la care se adaugă o bază și un top-coat. Noul Infinite Shine se fixează pe unghii precum gelul și rezistă până la 11 zile, dar se îndepărtează cu ușurință, precum lacul de unghii tradițional. Sistemul include acum 70 de culori, dintre care 42 de nuanțe noi exclusive pentru Infinite Shine, 24 de culori OPI emblematice și 4 nuanțe îndrăgite din gama Infinite Shine existentă. Toate au rețetă vegană și sunt ambalate într-o sticlă nouă, cu capac cromat închis și design curat.

OPI anunță gama NOUĂ și îmbunătățită Infinite Shine® cu tehnologia Pre-Cured Gel

Gama Infinite Shine actualizată oferă tot ceea ce le place consumatorilor atât la un gel de unghii –rezistență, durabilitate și strălucire imbatabilă – cât și la un lac de unghii – aplicare ușoară, îndepărtare rapidă și o selecție incredibilă de culori și finisaje – toate într-o singură sticlă. Dispunând de tehnologia exclusivă Pre-cured Gel (gel preîntărit), Infinite Shine se fixează pe unghii și se păstrează până la 11 zile, oferind mai multă durabilitate decât oricând. Noua formulă nu crapă, nu se zgârie, creează un efect de structură și strălucire, pentru un finisaj impecabil. Culoarea se desprinde cu o îndepărtare rapidă și simplă, ca lacul de unghii tradițional.

70 de nuanțe de Infinite Shine

Având la dispoziție cele 70 de nuanțe Infinite Shine, consumatorii au de ales dintr-o gamă largă de nuanțe și finisaje. Paleta începe cu tonuri de alb crem și nud, apoi cuprinde un curcubeu intreg, cu roz, roșu, albastru, violet, galben, portocaliu și verde, la care se adaugă nuanțe neutre și metalice; gama este completată cu gri, maro și negru. Cu această colecție, Infinite Shine oferă o gamă de efecte mai variată ca oricând: luciu, sclipici, metalizat, mat și diafan.

 

„În ultimii 40 de ani, OPI a devenit faimos prin formulele sale de înaltă calitate. Echipa noastră de cercetare și dezvoltare este mereu in avangardă; echipa se află mereu in curs de a  cerceta și crea următoarea generație de produse, care vor depăși orice altceva de pe piață”, spune Suzi Weiss-Fischmann, cofondatorul OPI și ambasadorul mărcii. „Au făcut-o din nou cu această ultimă versiune de Infinite Shine. Finisajul impecabil asemănător unui gel are o durabilitate îmbunătățită și o strălucire imbatabilă. Este ceea ce avem cu toții nevoie pentru viețile noastre ocupate, care au de îmbinat atâtea și atâtea aspecte.”

“Odată cu această lansare, oferim consumatorilor un caleidoscop de culori durabile, o colecție de nu mai puțin de 70 de culori în total,” adaugă Jill Bartoshevich OPI Global Director of Color Equity. “Cele 42 de culori noi, exclusive, oferă o varietate de nuanțe și finisaje, și desigur denumirile în jocuri de cuvinte devenite emblematice pentru OPI, cum este Stunstoppable, un bronz metalic; No Chips on My Shoulder, un navy blue mat; și Good Redputation, un roșu perlat.”

 

DESPRE OPI

În calitate de brand de salon numărul 1 la nivel mondial, OPI se angajează să ofere o varietate nelimitată de culori și produse, măiestrie și tehnici de cea mai înaltă calitate, atât profesioniștilor, cât și începătorilor și chiar amatorilor pasionați. Cu formule excepționale, denumiri iconice și peste 200 de nuanțe, OPI îți este alături când pregătești o nuntă sau când vrei să îți deschizi propriul salon. Este și pentru când ceri o mărire de salariu, că nu degeaba are o nuanță care se numește Ask For A Raise și este cu tine și când faci o baie cu spumă, că nu degeaba are și nuanța Bubble Bath. Concentrându-se pe nuanțele incluzive, premiate și pe produse inovatoare, OPI dă utilizatorilor său puterea de a-și îmbrățișa sinele autentic.

 

OPI a fost co-fondat de Suzi Weiss-Fischmann în anii 1980. Cunoscută și sub numele de Prima Doamnă a Unghiilor, Suzi este un simbol, o legendă și un adevărat NAILblazer. Dragostea lui Suzi pentru culoare a schimbat modul în care ne exprimăm, pânâ în vârful unghiilor. „În anii ’80, OPI și-a propus să schimbe permanent mesajul unghiilor și să ofere fiecăruia o gamă largă de culori demne de puterea și potențialul propriu. Viziunea OPI a fost întotdeauna să te ajute să exprimi cine ești și cine vrei să fii.” – Suzi

 

OPI se mândrește să fie partener al Proiectului Trevor, principala organizație de prevenire a sinuciderii și de intervenție în criză pentru tinerii LGBTQIA+. OPI ajută la pictarea unui viitor mai colorat prin încurajarea autoexprimării în toate formele. Contribuția anuală a OPI la Proiectul Trevor continuă să ofere servicii de criză gratuite și confidențiale 24/7 și să formeze un număr record de consilieri pentru a ajunge la cei peste 1,8 milioane de tineri LGBTQIA+ care se gândesc serios la sinucidere în fiecare an în SUA. Sprijinul OPI va merge, de asemenea, spre extinderea Programele inovatoare de advocacy, cercetare și educație ale Proiectului Trevor, precum și TrevorSpace, o comunitate globală online afirmativă pentru tinerii LGBTQIA+ cu vârste cuprinse între 13 și 24 de ani.

 

Lacul de unghii OPI este disponibil în peste 100 de țări. Împreună, să facem lumea un loc mai colorat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OPI.com. Urmărește @OPI și @OPI_professionals pe Instagram, @OPI pe TikTok și Facebook și @OPI_products pe Twitter. Aflați mai multe despre parteneriatul corporativ al OPI cu Proiectul Trevor, vizitând: https://www.thetrevorproject.org/corporate-partners/.

 

 

DESPRE WELLA COMPANY

Wella Company este una dintre cele mai importante companii de beauty din lume, compusă dintr-o familie de mărci emblematice precum Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin și ghd. Cu 6.000 de angajați la nivel global, cu prezență în peste 100 de țări, Wella Company și mărcile sale permit consumatorilor să arate, să se simtă și să fie în sinele autentic. În calitate de inovatori în industria părului și unghiilor, Wella Company conferă oamenilor săi forța și mijloacele ca să încânte consumatorii, să inspire profesioniștii în frumusețe, să implice comunitățile și să ofere o creștere durabilă părților interesate. Mai multe informații despre compania Wella pot fi găsite aici: www.wellacompany.com.

Lasă un răspuns

Pin It